- Comertia, una de les entitats promotores del Manifest per una Economia amb propòsit, organitza la XXI Jornada de Retail sobre “Lideratge i ètica a les empreses”.
- La jornada s’enfoca des de la visió d’un nou paradigma, alineada amb el Manifest per una Economia amb propòsit que promou nous estils organitzacionals, de presa de decisions, de lideratge i de creació de valor compartit.
- Aquest Manifest l’han signat empreses que obren la porta a una visió més àmplia, a un canvi de paradigma, especialment a partir de la capacitat d’innovació i de desenvolupament de solucions per a la sostenibilitat.
- DATA: dimarts 14 de novembre
- HORA: 9.00 – 14.00
- LLOC: Auditori AXA (L’illa Diagonal – Av. Diagonal, 547, 08029 Barcelona)
[button link=”https://www.comertia.net/xxi-jornada-retail/” size=”medium” icon=”Select a Icon” side=”left” target=”” color=”ed8c00″ textcolor=”ffffff”]Tota la informació[/button] [button link=”https://www.eventbrite.es/e/entradas-xxi-jornada-retail-comertia-719143015117?aff=oddtdtcreator” size=”medium” icon=”Select a Icon” side=”left” target=”” color=”ed8c00″ textcolor=”ffffff”]Inscripcions[/button]
Empreses amb ànima: cap a un nou paradigma
A la Jornada de Retail Comertia d’enguany es tractarà el retail des de la visió d’un nou paradigma.
El context geopolític i econòmic ha generat un gran impacte en el món del retail. Les botigues s’han hagut de reinventar per sobreviure i el consumidor ha canviat els seus hàbits de consum i oci, de la mateixa manera que la relació entre les empreses i els clients ja no és com abans.
Però, hi ha una cosa que no canvia mai: l’ànima de les nostres empreses i els seus empresaris.
Els negocis de retail han fet créixer el valor global de la seva marca per diferenciar-se encara més de la competència. Compartir per competir, diu el nostre lema.
Aquest valor, que és intangible, i es dona en el dia a dia amb cada relació que el consumidor té i viu amb l’empresa així com amb les expectatives que genera al voltant de la marca.
A la XXI Jornada Retail de Comertia volem viure i compartir aquest nou retail.
El valor de cada marca i l’ànima de cada empresa. Un nou paradigma.
Durant la jornada, escoltarem la ponència “Una mica més de rebel·lia a l’empresa: és l’hora d’atrevir-se” d’ Alfons Cornella. Vegeu vídeo: